mercoledì 16 marzo 2016

Lèbia e lìera poesia

De Frantziscu Sotgiu Melis Pes







Ti cheres lèbia, poesia
fintzas cun metrica e rimas;
sa libertade tue istimas
e in sa memòria ses bia.
Fintzas cando ti cheria
ligare cun cadenas,
idìo chi sufrias penas
e t’òliat meda su coro.
Sa libertade est tesoro,
sas funes ti sunt anzenas.

Seo jeo su chi as presu
e tue ses sa chi cumandat
tue ischis a inue andat
onzi versu, accanta o atesu
e dae meda appo cumpresu:
ses sa mere manna mia,
sa sola chi connoschia.

Tue chirras su momentu,
tue detzidis s’argumentu,
tue mi guidas in sa via.
Semper m'as azzuare
e mai m'as abbandonare
lèbia e lìera poesia.





Ti vuoi libera, poesia/anche con metrica e rime;/tu stimi la libertà /e sei viva nella memoria./Anche quando ti volevo/legare con le catene,/vedevo che soffrivi pene/e molto ti faceva male il cuore./La libertà è tesoro,/le funi ti sono aliene.//Io sono chi hai legato/e tu sei  chi comanda/tu sai dove va/ogni verso, vicino o lontano/e da molto ho capito:/tu sei la mia padrona,/la sola che conoscevo.//Tu scegli il momento,/tu decidi l’argomento,/tu mi guidi nella strada./M’aiuterai sempre/e non mi abbandonerai mai/leggera e libera poesia.

Nessun commento:

Posta un commento